Poskytnutie vzdialenej podpory:
Spoločnosť CGS poskytuje pre používateľov svojich produktov služby vzdialenej podpory.
- Služba je poskytovaná podľa potreby ku všetkým licenciám programov so zakúpenou službou podpory a aktualizácie.
- Služba umožňuje pracovníkom podpory rýchle a bezpečne riešiť požiadavky zákazníkov vzdialeným prístupom na počítač klienta.
- Ak máte nainštalovaný produkt spoločnosti CGS, vzdialenú pomoc vyvoláte na karte Pomocník funkciou Vzdialená podpora
- Ak nemôžete nainštalovať program spoločnosti CGS, môžete si vyžiadať podporu telefonicky alebo e-mailom.
- Podpora využíva službu míting programu Microsoft Teams.
- Spojte sa telefonicky s pracovníkom podpory, ktorému po vyžiadaní umožníte prístup na počítač.
- Pracovník podpory vidí pracovnú plochu, prípadne ovláda Váš počítač.